Tilausten toimitus

Paketit saapuvat sujuvasti 5-9 vuorokaudessa lähimpään Postiisi tai 6-10 vuorokaudessa kotiovellesi. 

Saat toimituksen yhteydessä ilmoituksen sähköpostiisi, josta löydät seurantakoodin.

Helppo tapa tarkistaa tilauksesi status on myös Ramenkaupan Oma tili -osio. Seuraava taulukko kertoo toimituksen kulun:

Tilaus Välitön tilausvahvistus.
Pakkaus 24 tunnin kuluessa.
Toimitusvahvistus Toimitusvahvistus kun lootasi lähtee Osakan varastolta.
KIX - HEL Saapuminen Helsinkiin pääsääntöisesti 3 vrk sisällä.
Kotimaan kuljetus

Perillä pääsääntöisesti 5-9 vrk aikana Postin palvelupisteessä.


Paketit toimitetaan japanilaisittain huolellisesti ja turvallisesti pakattuna. Me pakkaamme itse tilaukset Japanissa varastollamme Osakassa.

Toimituskulut

Toimituskulu sisältyy LOOTIEN hintaan! Tuotteiden hinnat sisältävät käsittelykulun, joka kirjataan laskulle osana toimituskulua.

Suomalainen asiakaspalvelutiimi 

Ramenkauppa on suomalais - japanilainen verkkokauppa. Suomalainen asiakaspalvelumme on käytettävissänne kaikissa kysymyksissä joka päivä, ja arkisin kello 8:00 - 16:00 Suomen aikaa pyrimme vastaamaan alle 15 minuutissa.

Ota meihin yhteyttä jos joku kysymys mielessä!

Tyytyväisyystakuu - palautukset kotimaahan Helsinkiin

Ramenkaupasta saat tyytyväisyystakuun.

Jos et ole tyytyväinen, voit palauttaa tuotteet ja saat kaikki rahasi takaisin siltä osin kun tuotteet palautat. Jos haluat palauttaa tuotteet, niin voit palauttaa ne Suomen toimipisteellemme Helsinkiin.

Toistaiseksi yksikään asiakkaamme ei ole ollut epätyytyväinen.

Jos kuitenkin haluat palauttaa tuotteet, lähetä tilausnumerosi osoitteeseen customerservice@ramenkauppa.fi. Saat vastausviestinä Postin osoitekortin palautuslähetystä varten. Tarkemmin palautuskäytäntö täältä.

Sujuva toimitus ilman tullimaksua

Sujuva toimitus ilman tullimaksuja. Pakkaamme tilaukset siten että yksittäisen lähetyksen sisällön arvo jää alle 22€ kun postitus on poistettu hinnasta. Mikäli tilauksesi kuitenkin päätyy tullattavaksi, saat ohjeet sähköpostitse Sinun Ramenkauppa asiakaspalvelijalta.

Otathan siis yhteyttä meihin, mikäli kotiisi saapuu Postitullista tuontitullattavan lähetyksen Saapumisilmoitus. Ramenkauppa palvelee Sinua!

Jos et ole vielä ihan varma, niin lue myös lisää Tullin sivuilta.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota meihin yhteyttä! : )

Sähköpostitse customerservice@ramenkauppa.fi tai chattaile Facebookissa tai Whatsapissa (0504403003)!