Tilausten toimitus
Paketit saapuvat sujuvasti 5-14 vuorokaudessa lähimpään Postiisi.
Saat toimituksen yhteydessä ilmoituksen sähköpostiisi, josta löydät seurantakoodin.
Helppo tapa tarkistaa tilauksesi status on myös Ramenkaupan Oma tili -osio. Seuraava taulukko kertoo toimituksen kulun:
Tilaus | Välitön tilausvahvistus. |
Pakkaus | 24 tunnin kuluessa tai Osakan aikaa joka viikon torstaina riippuen toimitusvalinnastasi. |
Toimitusvahvistus | Toimitusvahvistus kun lootasi lähtee Osakan varastolta. |
KIX - HEL | Saapuminen Helsinkiin pääsääntöisesti 3 vrk sisällä. |
Tullaus | Tullaa lähetys OmaPostissa (0,9€ + 14% ALV) tai maksa ALV Tullin kautta (14% ALV) + 2,90€ käsittelymaksu Postille. |
Kotimaan kuljetus |
Perillä 5-14vrk aikana Postin palvelupisteessä. |
Paketit toimitetaan japanilaisittain huolellisesti ja turvallisesti pakattuna. Me pakkaamme itse tilaukset Japanissa varastollamme Osakassa.
Tullaa lähetyksesi Postin tai Tullin sivuilla
Kaikki EU:n ulkopuoliset verkkokauppaostokset tullataan 1.7.2021 alkaen. Ramenkaupan tuotteiden ALV prosentti on 14%.
Suosittelemme Postin Digitaalista tullausta OmaPostissa, jonka hinta on 0,9€ + 14% ALV. Linkki Postin oheisiin: Tullaus 1.7.2021 alkaen.
Voit myös tehdä tuontitullauksen Tullin kautta, ja maksaa 2,90€ käsittelymaksyn Postille.
Mikäli tilauksesi tullauksen kanssa on mitään haasteita, niin saat ohjeet sähköpostitse Sinun Ramenkauppa asiakaspalvelijalta.
Toimituskulut
Toimituskulu sisältyy Ramenkaupan hintoihin!
Suomalainen asiakaspalvelutiimi
Ramenkauppa on suomalais - japanilainen verkkokauppa. Suomalainen asiakaspalvelumme on käytettävissänne kaikissa kysymyksissä joka päivä, ja arkisin kello 8:00 - 16:00 Suomen aikaa pyrimme vastaamaan alle 15 minuutissa.
Ota meihin yhteyttä jos joku kysymys mielessä!
Tyytyväisyystakuu - palautukset kotimaahan Helsinkiin
Ramenkaupasta saat tyytyväisyystakuun.
Jos et ole tyytyväinen, voit palauttaa tuotteet ja saat kaikki rahasi takaisin siltä osin kun tuotteet palautat. Jos haluat palauttaa tuotteet, niin voit palauttaa ne Suomen toimipisteellemme Helsinkiin.
Toistaiseksi yksikään asiakkaamme ei ole ollut epätyytyväinen.
Jos kuitenkin haluat palauttaa tuotteet, lähetä tilausnumerosi osoitteeseen customerservice@ramenkauppa.fi. Saat vastausviestinä Postin osoitekortin palautuslähetystä varten. Tarkemmin palautuskäytäntö täältä.
Jäikö jokin askarruttamaan?
Ota meihin yhteyttä! : )
Sähköpostitse customerservice@ramenkauppa.fi tai chattaile Facebookissa tai Whatsapissa (0504403003)!